מירי יעקב גביש - חברת עורכי דין ונוטריון
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
js_loader
לייעוץ חייגו
050-809-2965

עסקאות מקרקעין, תמ"א 38 ופינוי בינוי

חברת עורכי הדין של עו"ד מירי יעקב גביש עוסקת בייצוג וטיפול בעסקאות מקרקעין, הסכמי מכר ורכישה של דירות, בתים ונכסים מסחריים, ייצוג דיירים בתמ"א 38 ופינוי בינוי, ייצוג בתביעות פירוק שיתוף, פינוי מושכר והפרת הסכם בבתי משפט, העברה ללא תמורה, רישום זכויות בטאבו וברשות מקרקעי ישראל, הסכמי שכירות של דירות ונכסים מסחריים וייעוץ כללי.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

עסקאות מקרקעין

העסקה הגדולה ביותר בחייו של האדם הפרטי היא לרוב רכישת דירה או בית מגורים. אין להקל ראש בכך וייצוג של עו"ד מקרקעין מנוסה ומקצועי בתחום הוא הכרחי. הייצוג המשפטי המיטבי ואיכות הבדיקות המקדמיות, יחסכו לכם הרבה כסף וכאב ראש. בלעדיהם אפשר בקלות להסתבך ולהגיע למקומות לא רצויים.

עו"ד מירי יעקב גביש עוסקת משנת 2002 במתן ליווי משפטי מלא בתחום המקרקעין בכל הארץ ובאזור המרכז בפרט. עו"ד מירי יעקב גביש, היא בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן, בעלת תואר שני במינהל עסקים, אדריכלית פנים ומגשרת. בנוסף משרדנו מעניק שירותי נוטריון.

תחום המקרקעין הוא מגוון וחברת עורכי הדין בבעלותה של עו"ד גביש, נותנת מענה היקפי בנושאים רבים הקשורים במקרקעין: קניית דירה או מכירת דירה, גם מיד שניה או קבלן, הסכמי שכירות, הסכמי מכר בנכסים מסחריים, פירוק שיתוף במקרקעין, ייצוג דיירים בפרויקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי, העברת זכויות בדירה בירושה ובמתנה ועוד נושאים רבים.

במהלך השנים משרד עו"ד מקרקעין מירי יעקב גביש צבר נסיון בטיפול במקרים סבוכים של רישומי זכויות ורשם לזכותו הצלחות רבות ברישום זכויות בנכסים שהזכויות בהם לא הוסדרו עשרות שנים רבות.

 

מה זה בעצם אומר להיות משרד עורך דין מוביל בתחום המקרקעין?

משרדינו מעניק ייעוץ וליווי משפטי ללקוחות שלנו לכל אורך התהליך. אנו מקפידים על זמינות גבוהה, יחס אישי וטיפול מהיר ומקצועי. זה כולל תמיכה מקצועית גם בהערכת כדאיות, סיכונים ובדיקות מקדימות של העסקאות העומדות על הפרק. המשרד שלנו פועל בגישה אישית מתוך ניסיון והיכרות רבים עם התחום ומטרתו היא לשפר את תנאי ההסכם ולהשיג עסקה בטוחה ככל הניתן, תוך כדי חיסכון בזמן, בכסף והענקת שקט נפשי ללקוחות המשרד. המומחיות שלי היא טיפול בעסקאות מסובכות והסדרת רישום זכויות בטאבו.

כחלק מהשירות שלנו לציבור, אנו מפיצים מדריכים חינמיים שונים, בהם המדריך לרוכש דירה, המדריך למוכר דירה, המדריך לשוכר דירה.

לקבלת מדריך ללא תשלום, לחצו כאן.

 

למה חשוב לקבל עזרה וייעוץ מעורכי דין בתחום?

עסקאות מקרקעין הן עסקאות גדולות. טעות יכולה לעלות לעיתים מאות אלפי שקלים ולכן חשוב לא להתפשר בבחירת עו"ד מקרקעין. בנוסף, יש חשיבות לנוסח ההסכם. היה מקרה בו ייצגנו שתי אחיות במכירה של דירה ישנה שקיבלו בירושה. בזכות ניסוח מוקפד ומקצועי של הסכם המכר על ידי עו"ד מירי יעקב גביש הן ניצחו, בזכות ייצוג של משרדנו בבית משפט השלום ובבית המשפט המחוזי, בתביעה שהוגשה נגדן ע"י הרוכש של הדירה ונפסקו לטובתן הוצאות גבוהות.

לסרטון איך כדאי לבחור עו"ד לחצו כאן.

 

תמ"א 38 ופינוי ובינוי

חברת עורכי הדין של עו"ד מירי יעקב גביש מעניקה ייצוג מקיף בפרויקטים של תמ"א 38, פינוי-בינוי ובינוי-פינוי. למשרדנו נסיון משנת 2010 בייצוג של עשרות דיירים, בניהול מו"מ מול היזם, ייעוץ משפטי ועריכת החוזה, ליווי משפטי בתהליך וליווי דיירים עד לקבלת מפתח.

משרדינו אינו מתפשר בעריכת הבדיקות ההכרחיות, קבלת הבטוחות והערבויות, כדי לוודא שלקוחותינו יבצעו עסקה בטוחה ככל הניתן ויקבלו את התמורה הראויה.

לעתים רבות במסגרת של עסקאות התחדשות עירונית ישנם מקרים סבוכים, בהם נדרש ידע ונסיון נרחב בתחום המקרקעין. למשל: בעלי דירות שהזכויות שלהם אינן רשומות בטאבו או במינהל, דירות או חנויות שהתקבלו בירושה והזכויות בהן לא נרשמו במשך שנים רבות.

על מנת לוודא שהפרויקט ייצא לפועל ובעלי הדירות או החנויות הישנות יקבלו את הנכסים החדשים בהקדם, יש צורך במקרים מסוימים בהסדרת הרישום הקיים ברשויות השונות, אחרת הפרויקט עשוי להתעכב והזכויות של הדיירים עלולות להיפגע. לאור נסיון רב שנים של משרדינו בתחום המקרקעין בכללותו, בידינו הידע והמומחיות בפתרון של בעיות סבוכות, כך שגם במקרים "פשוטים" הטיפול הוא מיטבי ומהיר יחסית.

בעסקאות של פינוי בינוי ותמ"א 38, התמורה אותה ניתן לקבל מהיזם הינה מאוד מפתה בדרך כלל והיא עשויה במקרים רבים להביא את הדיירים לידי התקשרות עם יזם כזה או אחר, מבלי שערכו בדיקה מקיפה ומבלי שקיבלו ייעוץ משפטי.

פזיזות זו עשויה להטיל על הדיירים הוצאות כספיות גבוהות ועוגמת נפש רבה.

לכן, בטרם התקשרות עם יזם במסגרת תמ"א 38 על דיירי הבניין לבדוק, בין היתר, את הנושאים הבאים:

הגדרת הזכויות הנמכרות במדויק, הגדרה מדויקת ומפורטת של התמורה המתקבלת מהיזם, התאמת החוזה לאינטרסים של הדיירים, התייחסות לנושא המס, ביטוחים, כתבי שיפוי וערבויות מהיזם, תקופת האחריות ועוד.

הדברים האמורים לא נועדו להרתיע בעלי דירות מהתקשרות על פי תמ"א 38, אלא להעיר תשומת ליבם לבדיקות הנדרשות מצידם, הן במקרים של תמ"א 38/1 שמטרתה חיזוק של הבניין הקיים והוספת קומות חדשות ובמקרים של תמ"א 38/2 במסגרתה הבניין הישן נהרס לגמרי ומוקם במקומו בניין חדש.

כאשר ההתקשרות עם היזם נעשית לאחר קבלת ייעוץ מתאים, בעל הדירה יוצא נשכר מחיזוק הבניין, שיפוצו, התקנת מעלית, הרחבת דירתו ועוד במקרים של תמ"א 38/1 או בניית בניין חדש לגמרי וקבלת דירה חדשה וגדולה יותר, במסגרת תמ"א 38/2, המביאים להעלאת רמת החיים של דיירי הבניין ואיכותם וכן העלאת ערך הדירה, בין אם תושכר ובין אם תימכר.  

הדברים האמורים לעיל אינם תחליף לייעוץ משפטי. הם מובאים בכלליות בלבד ובתמציתיות ויש לקבל יעוץ משפטי ספציפי לפני כל פעולה ו/או טיפול שמבקש להסתמך על עניינים שעולים ממנה.

עסקאות מקרקעין, תמ"א 38 ופינוי בינוי
עסקאות מקרקעין, תמ"א 38 ופינוי בינוי

 

לשיתוף המאמר לחצו
a3
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם מירי >>