מירי יעקב גביש - חברת עורכי דין ונוטריון
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
js_loader
לייעוץ חייגו
050-809-2965

עריכת צוואה וטיפול בירושה

אחד הדברים החשובים ביותר בזמן עריכת צוואה, הוא לבדוק לעומק שאכן הצוואה משקפת באופן מלא את רצון הלקוח. לקוחות שעורכים צוואה לפני מותם או בכל שלב שבו הם מרגישים שזה נחוץ, רוצים לדאוג לכל השאירים ולבני או בנות הזוג שלהם. היורשים מעוניינים להבטיח לכל אחד ואחת מהם חלק הוגן בצוואה.

במידה ומדובר בצוואה הקשורה לנכסי הלקוח, חשוב ביותר לקחת בחשבון, שיקולים הנוגעים למיסוי נכסים. לכן, כאשר שוכרים עורך דין לענייני צוואות וירושות, רצוי לשכור עורך דין הבקיא גם בכל תחום המקרקעין. במידה ולא נערכת צוואה כראוי או שלא נערכה כלל, מתגלים לעיתים, לצערנו, מחלוקות בין אלו שנשארו מאחור. לכן, כאשר מדובר בירושה, כדאי להבטיח את הזכויות של קרוביו וחבריו של המצווה, עוד בשלב מוקדם של החיים.

עריכת צוואה וטיפול בירושה
כיצד עורכים צוואה?

בישראל ישנן כמה דרכים לעריכת צוואה. צוואה בעדים שנעשתה בכתב ומצוין בה התאריך של עריכת הצוואה והיא חתומה על ידי שני עדים. העדים מאשרים בחתימתם את העובדה כי המצווה חתם על הצוואה בנוכחות שניהם. לא כל אחד רשאי לשמש כעד לצורך עריכת הצוואה. קטינים, פסולי דין ואנשים אשר מוזכרים בצוואה כיורשים, אינם זכאי לשמש לצורך העדות. אפשרות שנייה היא לערוך צוואה הכתובה כולה בכתב ידו של המצווה כולל חתימה שלו. דרך נוספת, היא לערוך את הצוואה בפני אחת הרשויות המוסמכות לכך. הרשות המוסמכת קוראת בפני המצווה את צוואתו הכתובה והוא מאשר אותה על ידי הצהרה בעל פה שזאת אכן צוואתו.

עורך דין לכתיבת צוואה

מחפשים עורך דין מקצועי לכתיבת צוואה ולהסדרת ענייני ירושה? משרדנו, מירי יעקב גביש, חברת עורכי דין ונוטריון בקרית אונו, מתמחה בעריכת צוואות וטיפול בירושות, כולל הגשת בקשה לצו ירושה ובקשה לצו קיום צוואה, מימוש ירושה, עריכת הסכמים בין יורשים והסתלקות מירושה. משרדנו מטפל גם בכל הנושאים של התנגדות לצוואה המוגשת לרשם הירושה ולבית המשפט לענייני משפחה וניהול עזבונות.

חזרה לחלק ספציפי במאמר:

מירי יעקב גביש
מירי יעקב גביש

בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במינהל עסקים. מגשרת, אדריכלית פנים, בוגרת הפרקליטות הצבאית, חברה בוועדת מקרקעין ובוועדת צבא וביטחון של לשכת עורכי הדין.

עוד באותו נושא
יצירת קשר
הוואטספ שלנו:

053-7127018

טלפון נייד:

053-7127018

כתובת דוא"ל:

[email protected]

טלפון משרד:

050-8092965

רחוב ירושלים 39 ,מגדל A ,קומה 9 ,קניון קריית אונו

a3
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם מירי >>