מירי יעקב גביש - חברת עורכי דין ונוטריון
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
js_loader
לייעוץ חייגו
050-809-2965

איך לבחור עורך דין מקרקעין?

עורכי דין בתחום המקרקעין

עורכי דין בתחום המקרקעין עוזרים ללקוחות בכל הנושא של מכירה, קנייה והשכרה של דירות. השירות ניתן עבור לקוחות פרטיים ועסקיים, והוא כולל טיפול משפטי מקיף בכל העניינים הקשורים לנכס. הדבר הראשון שצריך לעשות בכל עסקת מכירה, הוא לבדוק שהנכס אכן רשום בטאבו. צריך לברר האם הבעלים החוקי שלו הוא אכן האדם שמוכר את הנכס, ואם אין אזהרות או הגבלות כלשהן בנוגע לשימוש במבנה.

עורכי דין בתחום המקרקעין עוזרים ללקוחות בכל הנוגע להסכמי מכר, הם דואגים באופן מלא לטובת הלקוח ועוזרים לו לקבל את התנאים הטובים ביותר במסגרת העסקה. השירות של עורכי הדין כולל גם את כל ענייני המיסוי על נכסים, והוא יכול לחסוך ללקוחות אלפי שקלים בחשבון הסופי.

איך לבחור עורך דין מקרקעין?
מה צריך לבדוק לפני הבחירה של עורך דין מקרקעין?

כיצד יודעים איך לבחור עורך דין מקרקעין מומלץ לענייני תמא 38? כמו בכל תחום גם כאן המלצות מלקוחות ונסיון מקצועי הם שני הקריטריונים הראשונים. לקוחות מרוצים שהמליצו על בית העסק בין אם מפה לאוזן ובין אם בכל דרך אחרת, הם דרך טובה מאוד להתחיל את החיפוש. אבל כמובן שזה לא מספיק, צריך גם לבדוק כמה שנים העסק פעיל ומה הניסיון המקצועי של עורכי הדין העובדים במסגרתו.

מירי י.ג. חברת עורכי דין ונוטריון

המשרד שלנו מספק שירותים משפטיים ונוטריוניים בכל תחום המקרקעין לרבות התחדשות עירונית, וכל הנושאים הרלוונטיים עבור תמ"א 38. המשרד בניהולה של עורכת הדין מירי יעקוב פועל כבר עשרים שנה והוא מספק שירות כולל ומקיף ללקוחות בתחום האזרחי והמסחרי. צוות המשרד מתמחה במיוחד בכל הקשור לעריכת חוזים מתחום המקרקעין. המשרד מקפיד על כל הבדיקות המקדמיות לפני קנייה ומכירה של נכסים ומעניק ללקוחות שקט וביטחון נפשי.

חזרה לחלק ספציפי במאמר:

מירי יעקב גביש
מירי יעקב גביש

בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במינהל עסקים. מגשרת, אדריכלית פנים, בוגרת הפרקליטות הצבאית, חברה בוועדת מקרקעין ובוועדת צבא וביטחון של לשכת עורכי הדין.

עוד באותו נושא
יצירת קשר
הוואטספ שלנו:

053-7127018

טלפון נייד:

053-7127018

כתובת דוא"ל:

[email protected]

טלפון משרד:

050-8092965

רחוב ירושלים 39 ,מגדל A ,קומה 9 ,קניון קריית אונו

a3
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם מירי >>