מירי יעקב גביש - חברת עורכי דין ונוטריון
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
js_loader
לייעוץ חייגו
050-809-2965

ייצוג בבתי משפט

כמו כל תחום משפטי גם עריכת דין בנויה בהתאם לתחומי התמחות שונים. ישנם עורכי דין שתחום התמחותם הוא בענייני חוזים וישנם עורכי דין המתמחים בעיקר בתחום המקרקעין או המשפט המסחרי. עורך דין המייצג לקוחות בבתי משפט הוא תחום התמחות מקצועי העומד בפני עצמו. בניגוד למה שמקובל לחשוב, לא כל עורכי הדין עברו התמחות מיוחדת לייצוג לקוחות בבתי משפט. ליטיגטורים הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בייצוג לקוחות והכנת כתבי טענות, המלווים את הלקוח לכל אורך הדרך.

עורך דין ייצוג בבתי משפט
מתי צריך עורך דין עבור ייצוג בבתי משפט?

במקרים רבים פנייה לעורך דין לצורך עזרה מקצועית אינה דורשת ייצוג בבית משפט. כאשר מדובר בחוזים, כגון חוזה עבודה מול מעסיק או חוזי שכירות, עסקאות מקרקעין, תחום המיסוי ועוד מקרים רבים נוספים, אין צורך בטיפול מיוחד בתיק במסגרת בתי המשפט. אבל כאשר התיק כן מגיע לבית המשפט והלקוח נדרש לייצוג משפטי, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי ליטיגטור מומחה, בעל ניסיון מקצועי בייצוג לקוחות מול שופטי בתי המשפט.
ליטיגציה ואומנות הייצוג בבתי משפט
חברת עורכי הדין שלנו בניהולה של עו"ד מירי יעקב גביש, מתמחה בייצוג לקוחות בבתי המשפט השונים. אנחנו מתמחים בתביעות אזרחיות, כולל תביעות כספיות, בכל הנושא של תביעות בתחום המקרקעין, כולל תביעות פינוי מושכר, פירוק שיתוף והפרת הסכמים. בנוסף לכך, אנחנו מתמחים בכל התביעות הקשורות ללשון הרע ומייצגים לקוחות בהליכי ערעור בבתי המשפט המחוזיים ובבית המשפט העליון.

עורך דין לייצוג לקוחות בבתי משפט חייב לדעת מעבר לחומר המקצועי כיצד לגשת לעניין מבחינה אישית. מדובר באומנות בפני עצמה הבנויה על חשיבה יצירתית ויכולת לקרוא את הסיטואציה בצורה מהירה. לאורך השנים המשרד שלנו עומד על 85% אחוזי הצלחה בייצוג בערכאות המשפטיות השונות. כאשר מדובר בערעורים בבית המשפט המחוזי אנחנו עומדים על 100% הצלחה.

חזרה לחלק ספציפי במאמר:

מירי יעקב גביש
מירי יעקב גביש

בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במינהל עסקים. מגשרת, אדריכלית פנים, בוגרת הפרקליטות הצבאית, חברה בוועדת מקרקעין ובוועדת צבא וביטחון של לשכת עורכי הדין.

עוד באותו נושא
יצירת קשר
הוואטספ שלנו:

053-7127018

טלפון נייד:

053-7127018

כתובת דוא"ל:

[email protected]

טלפון משרד:

050-8092965

רחוב ירושלים 39 ,מגדל A ,קומה 9 ,קניון קריית אונו

a3
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם מירי >>