מירי יעקב גביש - חברת עורכי דין ונוטריון
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
js_loader
לייעוץ חייגו
050-809-2965

למה צריך עורך דין לקניית דירה?

עורך דין מקרקעין עוזר ללקוחות להגשים את החלום לקניית דירה, המטרה של עורך הדין הוא לדאוג לתנאי העסקה ולכל ההיבטים המשפטיים הנדרשים. אחד הדברים המשמעותיים ביותר לפני קניית נכס, הוא ביצוע בדיקות מקדמיות לבירור מעמדו החוקי. תפקידו של עורך דין לקניית דירה הוא לבצע את כל הבדיקות הנדרשות בנוגע למצב הרישומי והתכנוני של הנכס. בהתאם לכך, עורך הדין בודק עבור הלקוחות האם מדובר בעסקה בטוחה ולא במלכודת שהם מכניסים את עצמם לתוכה.

איזה בדיקות מבצע עורך דין מקרקעין?

לפני קניית הנכס עורך הדין בודק את הרישום של הנכס בטאבו, הוא מחפש אחר כל הערות האזהרה ומבצע בדיקה מקיפה של כל חריגות הבנייה, כולל בדיקה מקיפה של כל הליקויים האפשריים בנכס. בנוסף לכך, עורך דין מקרקעין עוזר ללקוחות לחסוך בכל תשלומי המיסים הנדרשים. בהתאם לכך, הוא מבצע את כל החישובים הנדרשים בנוגע למס רכישה ושאר תשלומי מיסוי מקרקעין.

מעבר לבדיקות מקדמיות של הנכס, עורך הדין בודק עבור הלקוחות את הסכם המכירה שערך עורך הדין או הקבלן בעסקה. המטרה של הליווי המקצועי, היא להבטיח את זכויותיו של הלקוח במלואם ולדאוג לאינטרס שלו לאורך כל הדרך.

למה צריך עורך דין לקניית דירה?
כיצד בוחרים עורך דין מקרקעין?

כמו בכל תחום בחיים, בחירת עורך דין מקרקעין הכי טוב בארץ דורשת סקר שוק מקיף בנוגע למחיר עבור השירות. כולל בדיקת הרזומה של איש המקצוע. עליכם לחפש אחר עורך דין מקרקעין שעובד שנים בתחום, עם ניסיון רב עם לקוחות, והמלצות רבות המעידות על הצלחתו בניהול עסקאות מקרקעין. בנוסף לכך, ככל שתחומי ההתמחות של עורך הדין רחבים יותר, סביר להניח שהוא יוכל לתת לכם שירות מקיף יותר, ולטפל בכל בעיה שעלולה לצוץ בהמשך הדרך.

עו"ד מירי יעקב גביש עוסקת בתחום המקרקעין כבר יותר מעשרים שנה עם התמחות מיוחדת בהסכמי מכר ורכישה של דירות, בתים ונכסים מסחריים. הניסיון המקצועי של המשרד עומד כולו לרשות הלקוחות של החברה.

חזרה לחלק ספציפי במאמר:

מירי יעקב גביש
מירי יעקב גביש

בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במינהל עסקים. מגשרת, אדריכלית פנים, בוגרת הפרקליטות הצבאית, חברה בוועדת מקרקעין ובוועדת צבא וביטחון של לשכת עורכי הדין.

עוד באותו נושא
יצירת קשר
הוואטספ שלנו:

053-7127018

טלפון נייד:

053-7127018

כתובת דוא"ל:

[email protected]

טלפון משרד:

050-8092965

רחוב ירושלים 39 ,מגדל A ,קומה 9 ,קניון קריית אונו

a3
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם מירי >>