מירי יעקב גביש - חברת עורכי דין ונוטריון
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
js_loader
לייעוץ חייגו
050-809-2965

מה תפקידו של עורך דין מקרקעין?

 משרד עורך דין מקרקעין בקרית אונו מטפל בכל העניינים הקשורים לעסקאות נדל"ן. עורכי הדין דואגים לבדוק שהנכס רשום בטאבו, הם עוברים על חוזי המכר של דירות ומנסחים עבור הלקוחות את ההסכמים הנדרשים עבור השכרת דירה. עורכי דין בתחום המקרקעין מטפלים בכל הסוגיות המשפטיות הנדרשות עבור לקוחות פרטיים ועסקיים, והם דואגים לכל ענייני המיסוי הקשורים לקנייה ומכירה של נכסים.

עורכי דין בתחום המקרקעין חייבים להיות בקיאים בכל הרגולציות והחוקים הנוגעים לתחום, ועליהם להתעדכן בכל פעם מחדש בתקנות ובחוקים של השנה האחרונה. בנוסף לכך, הם נדרשים לידע משפטי מעמיק בכל התחומים הקשורים לענייני מקרקעין כולל שירותי נוטריון וחוזים, ונושאים רבים נוספים.

מה תפקידו של עורך דין מקרקעין?
שירותים מרכזיים של עורך דין מקרקעין

עורכי דין בתחום המקרקעין מוסמכים לערוך חוזים בתחום ולנסח הסכמים בנוגע למכירה וקנייה של נכסים. עורכי הדין מעניקים סיוע משפטי ללקוח לכל אורך עסקת המקרקעין, כולל ייצוג של לקוחות בתביעות משפטיות בתחום הנדל"ן. אחד התחומים המרכזיים ביותר כיום בתחום המקרקעין הוא תמ"א 38 ופינוי בינוי. משרד עורך דין מקרקעין מומלץ לענייני תמ"א 38  מייצג את הדיירים ומעניק להם ליווי משפטי מול הרשויות.

ייעוץ משפטי בעסקאות נדל"ן

בשל השווי הגבוה מאוד של עסקאות נדל"ן כדאי מאוד להתייעץ עם עורכי דין לפני כל קנייה ומכירה של נכסים. בין אם מדובר בנכס פרטי ובין אם מדובר בנכסים וקרקעות להשקעה. בעסקאות בסדרי גודל כאלו הלקוח חייב להיות מכוסה מכל הצדדים ולהבטיח את כל הזכויות שלו בנכס.

משרד עורכי הדין של מירי יעקב

משרד עורכי הדין שלנו בראשותה של מירי יעקב מטפל בכל העניינים המשפטיים הקשורים לדיני מקרקעין. אנחנו מעניקים ללקוחות ליווי צמוד ומקצועי לאורך כל הדרך. המשרד שלנו פועל בגישה אישית ואנחנו מתאימים את השירות שלנו לצרכים של הלקוח. מטרתנו היא לשפר את תנאי ההסכם ולהשיג עסקה בטוחה ככל הניתן, לחסוך עבורכם בזמן ובכסף ולהעניק לכם שקט נפשי. אנחנו מתמחים בעסקאות מסובכות, חוזים ורישום זכויות בטאבו.

חזרה לחלק ספציפי במאמר:

מירי יעקב גביש
מירי יעקב גביש

בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במינהל עסקים. מגשרת, אדריכלית פנים, בוגרת הפרקליטות הצבאית, חברה בוועדת מקרקעין ובוועדת צבא וביטחון של לשכת עורכי הדין.

עוד באותו נושא
יצירת קשר
הוואטספ שלנו:

053-7127018

טלפון נייד:

053-7127018

כתובת דוא"ל:

[email protected]

טלפון משרד:

050-8092965

רחוב ירושלים 39 ,מגדל A ,קומה 9 ,קניון קריית אונו

a3
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם מירי >>