מירי יעקב גביש - חברת עורכי דין ונוטריון
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
js_loader
לייעוץ חייגו
050-809-2965

משרד עורכי דין מקרקעין

משרד עורכי דין מקרקעין בקרית אונו עוזר ללקוחות בכל העניינים המשפטיים עבור קניית הנכס. בהתאם לכך, עורך דין מקרקעין מטעם המשרד, מבצע את כל הבדיקות המקדמיות הנדרשות. על עורך הדין לבדוק שהנכס אכן רשום בטאבו ולברר את זהות המוכר וכל הזכויות שלו בנכס. כולל בדיקת הערות אזהרה.

עורכי דין מקרקעין מבצעים בדיקה מקיפה של כל חריגות הבנייה או ליקויים במבנה. בנוסף לכך, תפקידו של עורך דין מקרקעין, הוא לחסוך עבור הלקוח בכל תשלומי המיסים הנדרשים עבור הנכס, מס רכישה וכל תשלומי המקרקעין.

משרד עורכי דין מקרקעין
עזרה בבדיקת החוזה על ידי עורך דין מקרקעין

דירות רבות בישראל נרכשות על ידי קבלנים. בהתאם לכך, נוצר פער כוחות בין רוכש הדירה לבין הקבלן המוכר אותה ללקוח. קבלני דירות מנוסים, הבקיאים בכל ההיבטים המשפטיים של החוזה, הם בעלי הידע במהלך העסקה.
שכירת עורך דין מקרקעין מצמצמת את פערי הידע בין הקבלן ללקוח, ועוזרת ללקוחות לבדוק את החוזה לעומק לפני החתימה על העסקה. עורך הדין מעמיד את הידע המשפטי והמקצועי שלו לרשות הלקוח ובודק עבורו באופן קפדני את החוזה על כל סעיפיו.
תפקידים נוספים של עורכי דין מקרקעין
עורכי דין מקרקעין הכי טוב בארץ מטפלים בכל הנושא של קנייה ומכירה של דירות. בנוסף לכך, אחד התחומים הנוספים שבהם אנשים זקוקים לעזרה של עורך דין בתחום המקרקעין, היא השכרה של דירות. עורכי הדין עוזרים ללקוחות בכל הנוגע לחוזה השכירות, למען הבטחת הזכויות של כל אחד מהצדדים, המשכיר והשוכר וביצוע העסקה על הצד הטוב ביותר שניתן.

תחום המתמחות נוסף של עורכי דין בתחום המקרקעין, הוא בכל הנושא של התחדשות עירונית, תמ"א 38. עורכי הדין מייצגים דיירים בפרויקטים של תמ"א 38, תוך ליווי משפטי שלהם לאורך כל הדרך.

מחפשים עורך דין מקרקעין? חברת עורכי הדין של עו"ד מירי יעקב גביש עוסקת בכל עסקאות המקרקעין, הסכמי מכר ורכישה של דירות, בתים ונכסים מסחריים, כולל ייצוג דיירים בתמ"א 38 ופינוי בינוי.

חזרה לחלק ספציפי במאמר:

מירי יעקב גביש
מירי יעקב גביש

בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במינהל עסקים. מגשרת, אדריכלית פנים, בוגרת הפרקליטות הצבאית, חברה בוועדת מקרקעין ובוועדת צבא וביטחון של לשכת עורכי הדין.

עוד באותו נושא
יצירת קשר
הוואטספ שלנו:

053-7127018

טלפון נייד:

053-7127018

כתובת דוא"ל:

[email protected]

טלפון משרד:

050-8092965

רחוב ירושלים 39 ,מגדל A ,קומה 9 ,קניון קריית אונו

a3
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם מירי >>