מירי יעקב גביש - חברת עורכי דין ונוטריון
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
js_loader
לייעוץ חייגו
050-809-2965

עורך דין נדל"ן בקריית אונו

עורך דין מקרקעין

עורך דין נדל"ן עוזר ללקוחות לנהל את הסכמי המכירה והרכישה של נכסים. עורכי דין בתחום המקרקעין, הם אנשי מקצוע הבקיאים בכל הנושאים המשפטיים הנוגעים למכירה וקנייה של דירות. כולל כל היבטי המיסוי מטעם המדינה.

כאשר זוג צעיר רוכש דירה מקבלן או מאדם פרטי, עורך הדין מבצע עבור הלקוח את כל הבדיקות המקדמיות הנדרשות. עורך הדין מברר, האם הדירה רשומה בטאבו, האם קיימות אזהרות בנוגע לנכס והאם האדם המצהיר על בעלות על הדירה הוא אכן הבעלים החוקי. כמו כן, עורכי הדין בודקים עבור הלקוח האם קיימים ליקויים במבנה והאם נבנה משהו בניגוד לחוק. לצערנו במקרים רבים נוספו למבנים ישנים תוספות בנייה שלא עברו את כל האישורים הנדרשים. במקרים אלו צריך לברר לעומק האם כל כל התוספות למבנה קיבלו אישור מטעם הרשויות המוסמכות לכך.

עורך דין לקניית דירה עוזר ללקוח לנהל את כל ענייני המיסוי הנדרשים, מס רכישה וכל מיסוי המקרקעין. בנוסף לכך, תפקידו של עורך הדין הוא לעזור ללקוח בכל הנוגע להסכם הרכישה וכל התנאים המשפטיים הקשורים אליו.

עורך דין בקריית אונו
משרד עורכי הדין של מירי יעקב בקריית אונו

מחפשים עורך דין מקרקעין הכי טוב בארץ? הגעתם אל המקום המתאים. המשרד שלנו מירי י.ג. חברת עורכי דין ונוטריון מספק עבורכם את כל השירותים הנדרשים בתחום עריכת דין מקרקעין באזור. צוות המשרד ובראשו עו"ד מירי יעקב גביש, מקפיד על ביצוע כל הבדיקות המקדמיות הנדרשות לפני הסכם המכירה.

עו"ד מירי גביש בעלת ניסיון וידע רב בכל הקשור בעריכת חוזים מורכבים מהתחום המסחרי ותחום המקרקעין, ייצוג בבתי משפט כולל הכנת כתבי טענות. שילוב מקצועי מיוחד זה מאפשר לה שליטה מלאה ויכולת גבוהה בבניית חוזים מהתחום האזרחי והמסחרי. כולל ניסיון רב בעריכת חוזי מקרקעין.

חזרה לחלק ספציפי במאמר:

מירי יעקב גביש
מירי יעקב גביש

בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במינהל עסקים. מגשרת, אדריכלית פנים, בוגרת הפרקליטות הצבאית, חברה בוועדת מקרקעין ובוועדת צבא וביטחון של לשכת עורכי הדין.

עוד באותו נושא
יצירת קשר
הוואטספ שלנו:

053-7127018

טלפון נייד:

053-7127018

כתובת דוא"ל:

[email protected]

טלפון משרד:

050-8092965

רחוב ירושלים 39 ,מגדל A ,קומה 9 ,קניון קריית אונו

a3
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם מירי >>