מירי יעקב גביש - חברת עורכי דין ונוטריון
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
js_loader
לייעוץ חייגו
050-809-2965

עורך דין נדל"ן מחיר

עורך דין בתחום הנדל"ן בקרית אונו עוזר ללקוחות בכל הנושא של הסכמי מכר ורכישה של דירות, בתים ונכסים מסחריים. עורך דין המתמחה בתחום המקרקעין מברר עבור הלקוח את מצבו החוקי של הנכס ואת הרישום בטאבו. המחיר עבור השירות משתנה כמובן בהתאם לאופי העסקה, והיקף השירותים הנדרשים עבור הלקוח.

 משרד עורך דין מקרקעין בקרית אונו עוזר ללקוחות לחסוך בכל תשלומי המיסים הנדרשים עבור העסקה, מס שבח ומס רכישה, מס ערך מוסף, היטל השבחה, וענייני מיסוי מקרקעין נוספים, שעל הלקוח לשלם לרשויות השונות. שכירת שירותיו של איש מקצוע בתחום דיני המקרקעין, ובמיוחד עורך דין הבקיא בכל תשלומי המיסים, יכולה לחסוך אלפי שקלים עבור הלקוח. לכן, בחשבון הסופי כאשר לקוחות שוכרים עורך דין לביצוע העסקה, בסופו של יום הם מרוויחים מהעניין. המחיר הנדרש עבור השירות מחזיר את עצמו במלואו על ידי חסכון בתשלומי המיסים ועזרה מקצועית בניהול נכון של ענייני הנכס.

עורך דין נדל"ן מחיר
שירותי עריכת דין עבור לקוחות מסחריים

עורך דין בתחום המקרקעין מספק שירות כולל ומקיף ללקוחות מסחריים, חברות בנייה ויזמים ולקוחות נוספים. השירות כולל עזרה בכל הליכי התכנון של הבנייה, רישום זכויות, ייצוג של קבלנים בכל הנוגע לתביעות בנייה, הסכמי שיתוף ופירוק שיתוף ועוד נושאים רבים נוספים.

המשרד שלנו מירי י.ג. חברת עורכי דין ונוטריון בקרית אונו מספק עבור לקוחות מסחריים שירות מקצועי במחירים נוחים עבור הלקוח. אנחנו מתמחים בכל הנושאים הנדרשים עבור מיסוי מקרקעין ובכל ההיבטים המשפטיים של התחום. עם ניסיון של יותר מעשרים שנה וטיפול באלפי מקרים, אנחנו יודעים בוודאות כיצד לטפל בכל בעיה שיש לכם בנוגע לנכס או לאישורים הנדרשים, ואיך לעבוד נכון מול הרשויות.

מעוניינים בפרטים נוספים על השירות שלנו? פנו אלינו עוד היום ונשמח לעזור לכם עם הפנייה.

חזרה לחלק ספציפי במאמר:

מירי יעקב גביש
מירי יעקב גביש

בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במינהל עסקים. מגשרת, אדריכלית פנים, בוגרת הפרקליטות הצבאית, חברה בוועדת מקרקעין ובוועדת צבא וביטחון של לשכת עורכי הדין.

עוד באותו נושא
יצירת קשר
הוואטספ שלנו:

053-7127018

טלפון נייד:

053-7127018

כתובת דוא"ל:

[email protected]

טלפון משרד:

050-8092965

רחוב ירושלים 39 ,מגדל A ,קומה 9 ,קניון קריית אונו

a3
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם מירי >>